Şu postun sahibi ben olsam aklım çıkardı. Cahili okumuşu anlayanı anlamayanı oturup lohusa kadını korkutuyorsunuz. Çok üç harfliymiş yok kına yakarmış yok musallat olurmuş.
canım güzel anne lütfen bir dr gidiniz ana sağlık bile bilir muhtemelen bakım çok olan bir şeymiş birde içiniz rahatlasın duanızı da ediniz