Littleprence Merhaba guzel anneler .. havalar sogudu oda isisini kac derecede ayarliyorsunuz , bebeleri nasil giydiriyorsunuz . Ortalama olmasi gereken oda isisi sizede dusuk gibi geliyor mu .. hadi paylasalim 🧚🏻♀️
Perimasalii Littleprence benm evim bir haftadır 20.8 derece bana soğuk geldiği işin 35 derecede yaktım ev ılık olması gereken gibi 23 derece o yüzden cok sıkmadan giydiriyorum ayaklarını sıcak tutun yeter
Tuba Littleprence Küçük oğluma uzun kollu zıbın, penye pijama veya penye üst ve alt ve çorap😅 Büyük oğluma kısa kollu zıbın ve penye pijama veya penye üst ve alt ve çorap. Küçük oğlum 2,5 aylık büyük oğlum da 21 aylık.