Antalyali Bugün hemşire bana bebeklerin giderek memeye daha düşmeye başladığını ek gıdadan uzaklaştığını söyledi ben sağarak veriyorum ama belki biberona düşkün olacak tecrübeli anneler var mi öyle bi sey
Tuba Antalyali Bunu genel olarak söyleyemeyiz her bebek farklıdır. Ben oğlum da ek gıdaya başladığımda meme emmeyi baya azaltmıştı. 7 aylıkken sadece sabah, akşam ve gece kalktığında emiyordu, geri kalan zamanda hep ek gıda istiyordu🤔
Deletedmom11 Antalyali bu her bebek için farklıdır. Kızım 6. Ayına kadar deli gibi emen bir bebekken ek gıdaya geçtikten sonra emme sayısını yarı yarıya azaltıp hep ek gıda isterdi. Arkadaşımın kızıda çok sık emen bir bebekti ama o hiç ek gıda istemedi. 18 aylık halen günde 2-3 kaşık çorba içirebilirse annesi şükrediyor. ben hamile kaldım sütüm bebeğimde kusma vs yapınca bıraktırdık. 1 gecede memeyi unuttu ve birdaha dönmedi hiç aramadıda. Bunu tamamen süreç gösterecek.
Ney1235 Antalyali şöyleki eğer sadece emzirip mama dahi vermiyorsanız bebek sütün tadına iyice varıyor. Ek gıdayı daha az alıyo benim oğlum saatle falan emmez. Canı ne zaman isterse dakika geçer bazen bu yüzden çok çok az yer. Memekolik oldu iyice. Bi de üstüne diş eklendiği zamanlar daha çok ve sık emiyo. Şuan 18 aylık düşkün yani hala zorla yediriyoruz bişeyler memeye güveniyo çünkü hala.