Deletedmom14 Deletedmom414 olgunlaşıyor tabiki, bende dediğim gibi balkona masaya bıraktım bişey yapmadım 😁 yöntemler hızlı olgunlaşması için. Sürekli yedirceksen bi olgun ,bi olmamış al .birini yedirirken diğeri de olgunlaşır
Kucukprensim Deletedmom414 evde kendim de yapıyorum ama çok mecbur kalırsam hippin bebe bisküvisini kullanıyorum bebe bisküvisi şart da değil bazen peyniralti suyu lor avakado bazen irmik pişirip onunla veriyorum cesitlendiriyorum😊
Deletedmom414 Kucukprensim evet hippin organik çıkmış bende almayı düşünüyorum tadına baktınız mı çok şekerli değil dimi
Kucukprensim Deletedmom414 baktım da şekeri var. Diğerlerine göre daha iyi ama yine de ev yapımı gibi değil. Bu arada yoğurtla da verebilirsiniz. Aklıma yavaş yavaş geliyor tarifler😊