Reckless Merhabalar. Normal doğum esnasında bebeğimin omzu sıkıştı sinir zedelenmesi oldu sol kolunu kaldıramıyor elini vs oynatıyor ama kolunu kaldırıp kullanamıyor. Haccettepeye götürdük c5 c6 sinir zedelenmesi dediler fizik tedaviye başladık yaklaşık 20 gün oldu başlayalı ancak henüz çok bir fark göremiyorum.. Bu durumu yaşayan var mı? Tedavisi nasıl ilerledi kaç aylıkken kolunu kaldırıp ağzına götürdü veya kullanmaya başladı??
Minikannesi00 Reckless ben etrafmda duymuştum bi ara, başka şehire gidip ameliyat ettirmişlerdi canm, çok geçmiş olsun bebişine
Eslig Reckless benim bebeğinde oldu sağ kolunu hiç kaldıramıyordu iki buçuk aylıkken hareket ettirdi kendim egzersiz yaptım şimdi kaldırıyor ama kafasına götüremiyor fizik tedavi yapıyoruz doktor öbür kolu gibi olmaz diyor inşallah iyi olur rabbim şifa versin bütün bebeklere insallah
mermik Reckless hacettepede doç. Dr tuzun fırat öneririm. Randevu alabilirseniz mutlaka görüşün. Bu konuda çok iyidir.
Ranaemie Reckless aynı şeyi bende yaşadım ilk oğlumda, dört aya gelene kadar kıpırdatamadı, egzersiz yaptirmami söylemişti Dr hergun yaptım dört aylıkken.kendiliginden kolunu kaldırdı buyudukce.de.gecti ama şuan kol kemiği.biraz dışarıya çıkık
Reckless Minikannesi00 teşekkür ederim Gokalp_27 teşekkür ederim onun durumu nasıl şimdi acaba mermik akın üzümcügile gittik oda çok iyiymiş gelen hastalar hep bu şikayetle geliyormuş farklı şehirlerden vs. Fizik tedaviyide kıvanç delioğlu yönlendiriyor bakalım inşallah geçireceğiz
Reckless Eslig fizik trdaviye başladıktan sonra ne kadar sürdü kolunu oynatması falan acaba? Biraz ıynstıyor ama baştada oynatıyordu 20 gündür fizik tedavi yapıyoruz bir fark göremiyorum da endişelendim :/
Eslig Reckless biz dogdugundan farkettik hiç kolunu kaldıramıyordu bir haftalikken falan başladık egzersizlere iki buçuk aylıkken hareket ettirdi
Reckless Ranaemie devam ediyormusunuz fizik tedaviye peki? Aslında sormak istediğim mesela ilk gelişmeyi ne zaman gördünüz 4. ayda direk kolunu kaldırdı mı yani
snyck Reckless 18 ayligiz c5 c7 zedelenmesi 1 aylikken dirsek büktü 3 aylikken agzina götürdü biz iyi durumda olanlardaniz ama ben tuncelide dogum yaptım kimse bilgilendirmedi elazigda doktorlara gittik geçer dediler da 15 aylikken akın hoca ile tanıştık yeni fiziğe başladık yapamadığı hareket yok bu zamana kadar birşey yapmadığımız için kürek kemiği çıkıntısı oldu ve kolda kırık duruş var en baştan fizik alsaydık birşey kalmayabilirdi ama hala da gec kalmadınız dediler ama gelişim boyunca da fizik almaları gerekiyor
Reckless snyck oda zamanla düzeliyor benim bildiğim kıvanç beyin kapısında bir sürü kişi gördüm aynı sıkıntıyı yaşayan baya 4-5 yaşına gelmişler ama hala devam ediyorlardı tedaviye. 3 ayda mı her hareketi yapmayı başardı sizin bebişiniz
MinervaEva Reckless Merhabalar. Oncelikle gecmis olsun. Kizimin sol kolunda da brekial pleksus var. Dogdugunda suphelenilmisti yapilan tetkikler sonucunda dogrulandi. Bizim sol el 3. Ve 4. Parmaklarimiz tam acilmiyor dirsegimiz tam kapanmiyor ve omzumuz saga gore daha az kalkiyor. Su an 7 aylik ve bugune kadar evde yaptirdigim fizik tedavilerin oldukca faydasi oldugunu dusunuyorum. Size onerim cevrenizde cocuklar icin rehabilitasyon veren merkezler olup olmadigina bakin lutfen. Yaklasik 3 ay once ogrendim ben de. Birine basvurdum. Hastanelerden saglik raporu heyet raporu gibi randevularimi onlar ayarladi. Belgeleri almak cikarmak en az 2 ayi buldu ama yaklasik 3 haftadir haftanin 2 gunu merkezde profesyonel fizik tedavi de vermeye basladilar. Bu merkezler devlete bagli oluyormus hic bir ucret odemiyorsunuz. Hatta cogu merkezin servisleri de bulunuyor. Oradaki fizyoterapistler gidisati kontol edip ebeveynler olarak bizlere de evde neler yaptirabilecegimiz konusunda yardimci oluyorlar. Umarim sagligina kavusur bebeginiz. Bebeklerimiz 😊🙏
Reckless MinervaEva siz neredesiniz acaba hangi merkeze gidiyorsunuz? Hangi aydan itibaren yapıyorlarmış bunu benim bebeğim şu an tam 40 günlük.. Bebeğiniz kullanıyormu şu an kolunu parmaklarını falan
Ranaemie Reckless yok tedavi görmedi zaten ben evde hareket ettirdim hep bir anda kaldırdı kolunu zaten elinde güç vardı.parmaklarinida hareket ettiriyodu kolunuda dört aylıkken bir anda kaldirdi
snyck Reckless Yok hayir 😊1 aylikken dirsek büktü 3 aylikken kolunu kaldırdı 5 aylikken falan sanirim ağzına götürdü 1 yaşına geldiğinde saçına kulağına beline eli gidiyordu sadece enseye gitmiyordu ve dua pozisyonu yapamıyordu şuan onlarida yapıyor