Bonuss Kızlar oğlumun odasına termostat alıcam da sıcaklık ve nem ölçer. Tavsıye edebılecegıniz ürün var mı
TYE Bonuss ![]çç Bonuss medisana dijıtal kullanıyorum çok memnunum , hem nem hemde sıcaklık olcuyor ve saati gösteriyor ve alrm kurulabılıyor. İstenınlen oda sıcaklıgı olunca gülücük cıkıyo taö tersı olunca mutsuz😊 E bebekten almıstım ben 70 tl sanırım