Annelerim 51 günlük bebeğimin dün gece kafası inanılmaz sıcaktı. Emzirirken fark ettim. Vücut ısısı normaldi kolları bacakları yüzü normal ama kafada çok ısı vardı. Yaşayan var mı böyle bir şey?? Şu an normal ama bir sıkıntı göstergesi mi anlayamadım bilemedim