Bera-21 Merhaba anneler oğlum 1 ay 16 günlük gazı çok var gaz sancıları biraz durunca uyku bastırıyor haliyle ama uykuya dalamıyor çok zor dalıyor varmı bu durumu yaşayan tecrübeli annelerden yardım bekliyorum
Keremasaf Bera-21 yaa dünden beri aynı durumdayım bizde 1 ay 15 günlüğüz burada bekleyeyim ben henüz damla falan kullanmıyorum doktorum bu zamana kadar bir şey vermedi sorunumuz da yoktu gerçi arayıp soracağım ben de
Neib Bera-21 yardımcı olmak isterdim ama bizde ne kullandıysak geçmemişti sürekli masaj masaj vs yapa yapa öyle öyle idare etmeye çalışıyorduk allah kolaylıklar versin🙏🏻
Egelim Bera-21 benim bebeğim de o aylarda fazlasıyla gazlıydı, doktorumuz Metsil gaz damlası ve bağırsak düzenleyici biogaia verdi, 1 ayda gaz sorunumuzu çözdü, doktorunuza danışıp değiştirebilirsiniz.
Kusursuzhata Zinco en etkisizi demişti doktorumuz. Biogia da bazen kabızlık yapıyor bir dönem çocuğum emerken bile kıvranıyordu. Bırakınca rahatladı. Kesinlikle nurse Harvey kullan canım. Bir de eğer emziriyorsan mutlaka rezene kimyon ıhlamur dereotu tüket gün içinde özellikle dereotu ve ıhlamur pıt pıt saldırıyor gazı
Bera-21 Kusursuzhata kimyonla rezene ti gergin karıştırıp büyük bir su bardağı içiyorum ama dereotu ıhlamuru ilk defa duydum
Kusursuzhata Bera-21 bende öyle yapıyordum sonra tesadüfi şekilde yemeğe dereotu katacakken kökünü de kaynattığım rezene li suya attım içtim alttan üstten patır patır maşallah. Ihlamuru da burda okumuştum hakikaten süper faydası var