Nilinannesiii hayır, canım, eklemen doğri değil. Çünki süt zaten dolapta 3 gün bekler. Aslında ben alt dolapta 3 gün beklettiğim sütü bebeğime vermem. Bana göre taze gelmiyoe gibi. Şimdi sen her sağdığına eklersen şöyle düşün eskilere yeni ekliyorsun. Olmuyor öyle. Ama sabahtan akşama kadar her sağdığını eklersen olur. Bu gün sağdığının üstüne ertesi gün sağdığını eklersen olmaz
Ama hiç sormadım sen nasıl eklemeni soruyirsun? Gün içindemi, yoksa bu günün üstüne ertesi gün sağdığınımı?