Analist Zezef bizim de 2.ayin devami olan 4.ay asisi yapilacak. Her asi öncesi bu stres yasaniyor. 2.ay asisi bizde biraz ateş yapmisti üç tane birden yapiliyor umarim sorunsuz atlatiriz yarini
1994ozg Zezef ateş falan olmadı bizde 2 gün oldu vurulalı. Sadece akşamüstünden itibaren sürekli ağladı huysuzlandı sonra dayanamayıp calpol verdik rahatladı
Suhedaaa Zezef bizim de bugun 2.ay aşısı var ilk aşıyı sorunsuz atlattık inşaAllah bunu da sorunsuz atlarız hep beraber 🙏🏻
Zezef Analist Busra3011 1994ozg Nilinannesiii Suhedaaa 01_210820 melegim26 yorumlarınız için teşekkürler. Seferihisarda yaşadığım için dün teşekkür edemedim melegim26
01_210820 Zezef bende öyleydim günler öncesinden kaygılıydm çok şükür bişey olmadı gitmeden ateş düşürücü verdim gittim sorun yasamadık
melegim26 01_210820 yine böyle bir postta okumuştum aşıdan önce ateş düşürücü vermek aşının etkisini azaltıyormus asidan sonra ateş 38 olana kadar ateş düşürücü vermeyin demişti doktorumuzda
melegim26 Zezef bizimde bugün asimiz var kaç gündür bende düşünceliyim umarım sıkıntısız atlatırız ilk aşkımızdan bizimde sorun olmamıştı ama bu canlı asi olduğu için olabilirmis😏 insallah olmaz
Alielif Zezef dun bizde 2. Ay asimizi olduk ck agladi ama hic ateslenmedi allaha sukurler olan insallah da ateslenmez ama iki gundur acayip strese girmiştim doguma giderken bu kdr stresli degildm ya
melegim26 Alielif bizde de dun olduk çok şükür ateş olmadı tabiri asi olduğu an agladi geçti birkaç saat huzursuzluk oldu sonra devam etmedi çok şükür
UraSsmom Zezef Bende ilk aşısında çok korkmuştum ama ne ateş ne huzursuzluk hiçbişey olmadı sizin de öyle olur inşallah.