1prens1prensesannesii Gaz sancısı bit artıkkkkk 5.5 aylık oldukkkk Uyku düzel artıkkkkk yaşı yarıladıkkkk Diş gel artıkkkkk Sizler neler bekliyorsunuz şuan ne yapıyorsunuz?
Melisasbasi 1prens1prensesannesii ay tek kendim sanardim kimse uyumuyomuş 🤦🏼♀️ butun gece gaz sancisi cekti halaa da ayagimda salliyorum vallahi bezdik bitmedi çocuğun gazi onada gunah uykular haram oldu 😵
Bera-21 Bizde gazzz ve uykuya dalamama ben pert gece gündüz kucağımda kollarım ağırıyor artık bir ay 15 günlük kolik bebek ama canı sağ olsunda ne yapalım🤷🏼♀️
HazarEnsar Benim ikizlerimde 3.5 aylik oldular hemen hemen cok zor gercekten odadan salona salondan odaya kosuyorum resmen evin icinde maraton halindeyim yeterki biri digeri uyandirmasin 😆😆
Gulsenaylin Okudukca teselli oluyorum. Yalniz benimkisi boyle biliyordum. Kollarim,bacaklarim kopuyor uyutmaya calismakdan. Uykuya daliyor 3 5 dakika pat uyaniyor. Yine sil basdan 1 saat salliyorum 5 dakika uyumuyor. E haliyle bitmish haldeyim