Busesrmz Kızlar gece aniden sol göğsüme çok kötü ağrı girdi şuan öyle bir acıyorki sanki taşlaa ezmişler gibiii çok acıyorrrr çoooooook niye böyle oldu
Zeynaa1 Busesrmz sertse süt biriktiği için olabilir ılık duş alıp tarak la göğsünü tarayıp sagmayi dene biraz rahatlarsın
23082020 Busesrmz sertlik varr mı cnm dün gece de Bn öyleydim semsertti hemen hastaneye gittim elektrikli pompa ile çektiler rahatladım şimdi sürekli onu emziriyorum
Mom62636362 Busesrmz aynısı dünden beri bana da oluyor, sol göğsüme bıçak saplanıyor sanki, sebebini çözemedim
Busesrmz 23082020 var dopdolu gibiydi sağıyorum ama böyle acı yok çok acıyor😓😫 kalkamıyorum yataktan oğluma bu şekil nasıl bakıcam bilmiyorum
Teomanannesi Busesrmz mastit olabilirsiniz bol bol sağıp bebeği koltuk altına doğru ters tutarak emzirin ben de olmuştum ateş yapıyor çok kötü bişey inşallah ateş olmadan atlatırsınız