Şu an 7.5 aylık olan kızım 5 aylıkken grip olmuştu.
Hastaneye götürmek istemedik, eczacıya danışmıştık.
Adam kesinlikle ilaç vermedi.
Aldığımız tek şey serum fizyolojik. Şırınga ile serum fizyolojik sıkın, varsa burun aspiratörüyle çok hafif hafif çekin.
serum fizyolojik alın bir deneyin derim, Rabbimiz kuzuya şifalar bahşetsin inşallah🤲🏻🌸💕