Derya341986 bizde prima kullanırken pişik olduk cok kötüydü hemde. Hematen kullanmanı öneririm aksam sürüyosun sabaha farkediyo. ıslak mendili bırak sadece pamukla sil ve güzelce kurula altını her seferinde canım. Bide bezi değiştirdik biz goon kullanıyoruz çok iyiyiz o zamandan beri.