Gebe kaldığımdan beri başlayan mantar enfeksiyonum var benimde doğum yapalı 5 ay oldu dahada arttı önceden gebeyim diye antibiyotik kullanmadım doğum yapıncada emziriyprum diye 1 aydır maalesef süt veremiyorum,enfeksiyonumda berbat kokulu olmaya başladı 3 gün önce hastaneye gittim bende,aldım ilaçları ama regl olacağım için tedavi yarıda kalmasın diye regl bitimi başlicam bu arada bende Adana’da oturuyorum evde değilim eve geçtiğimde ilaçları atarım belki yardımcı olur sana eğer ki kesin mantar diyorsan