dunyaninenguzelkokusu kıymayı çift çekim isteyin muhakkak, yemesi çok daha kolay oluyor. 7.ayın ortalarına doğru alıştı benim oğlum da tam olarak kıymaya. BLW uyguladıgımdan ilk günden beri pütürlü ve parça şeyler yiyordu ama sebze meyveden sonra yapısı değişik gelmişti sanırım. Bir süre sadece ilikli kemik suyu verdim, zamanla çekip çorbalarına ekledim, yemeklerine az az koydum derken 2 gün önce köftesini iştahla yedi☺️