Kızlar ikizlerim 14 aylık. Emmiyorlar artık. Önceleleri mama içtiler alıştılar. Şimdi öğünlerini güzel yiyorlar ama illa uyku öncesi bir şey içmek istiyorlar süt veriyorum 2 aydır. Normal kutu süt. Gündüz iki biberon gece de iki biberon süt içiyorlar. Vermemeli miyim kararsızım. Doktora bu ay gideceğiz