10 aylık kızım doğduğundan beri %70 emerek %30 sallanarak uyuyor ve anne sütü alıyor genelde ek gıda da yemiyor pek çorba be yoğurt yer içer katı gıdaları atar hep diliyle 4 tane tam 2 tane de yarım dişi var halbuki neyse gündüz uykusu 2 ye düştü o da artık ne kadar uyursa gece kaç defa uyanıyoruz saymayı bile bıraktım bazen emip uyumaya devam ediyor (aç olmadığı halde) bazen uyanıp saatlerce oynar uyku rutinlerimiz aslında var ama özellikle geceleri aşırı aşırı uykusuzum bazen 1 saatlik Toland uykuyla gün tamamlıyorum 😒 benim gibi olan anneler çok görüyorum ama birileri de şu postun altına bebelerini nasıl uyumaya alıştırdı gece nasıl deliksiz uyku çekebilirim artık yazsın lütfen 🙏 uyku eğitimi nasıl verdi güzelce anlatsa sevaba girse😘