Aysemir PandaLavista Amin inşallah tam ney bişey yok test yapmadım güvenemiyorum pek onlara. Doğumdan sonra adetlerim hep düzenli oldu. Ocaktan beri de 2 gğn öne atmaya başladı. Şuanda 6 gün geçikmem var. Sanki hissediyorum hamile olduğumu. Normalde adet dönmlerimde göğüslerim şişmezdi şuan çok şiş ve sarı süt geldi sıkınca bakalım yarın net öğrenicem 🤗
Keremtugra Hakkinizda hayirlisi olsun insallah, bebeginizde cok kucuk degilmis varsa guzelce buyurler beraber, bnde biyandan istiyorum 2.biyandanda kendine gel kizim. Diyorum😀
Aysemir Keremtugra Yani inşallah hayırlısı olur birlikte büyürler 😍 O kadar heycanlıyım ki anlatamıyorum kimseye de eşiminde haberi yokk.. Çünkü oğluma hamile olduğumu o söylemişti bana 🤪 8 kasımda evlilik yıldönümimz pozitif çıkarsa o güne kadar dayanırsam süprix yapmayı planlıyorum 🤭🤭🤭
Keremtugra Aysemir esin mi solemisti o senden once nasil ogrenmisti ki, bnde yıllarca supriz yaparak soleme hayali kurmustum olmamisti ins. Senin istedign gibibokur canm
Aysemir Keremtugra evet ben yazın ortasında titremeye başlamıştım 🤭🤭 Hastaneye gittij kan verdim o zaman bide serum takmışlardı kan sonucu çıkınca çok esprili olan doktor eşine hayırlı olsun bi tatlını veriz baba oluyosun demiş benimkide elinde sonuçlarla geldi anne oluyosun diye 🤣🤣🤣🤣🤣
Keremtugra Aysemir benim gec oldu zaten beklemiyorduk yani bekliyorduk da olmuyordu, 1 aydir gecmek bilmeyen bas agrilarim vardi 3 gunde 1 acile gidiyorduk son gidisimzde gece adetim gecti diye direk igne vurmamilslardi test yapilmisti orda ogrendim hamile olduğumu esimde kapida birine denk gelmisti sonucu ogremdigimde yanimda yoktu ama dayanamdim cikar cikmaz solemistim