Merhaba anneler 15 aylık kızım dogdundan berı hep sma kullandık hıc kaka sorunu olmadı 1 aydır kabız her gun yapıyo ama top top dıkkat ettım de mama değiştiğinden beri yaşıyoruz bu durumu aynı durumda olan var mı mamayıda toplu alım yapmıstık en son😭😭