Oğlum 7 ay 22 günlük bize de doktor yavaştan odaları ayirmamizin daha doğru olacağını söyledi. Ben daha bir girisimde bulunmadım ama sen basladiysan bence devam et.
Bir de uyandığında doğrulup dikeliyor mu bilmiyorum, bizimki öyle yapıyor ben birazda o yüzden ayiramiyorm.