Kızım az kilo alıyor iki aydır ve 4 ay 5 günlük doktorumuz muhallebi yap dedi duru olsun ama dedi prinç unuyla tamam dedim 3 gündür veriyorum bugün eşime dedim az az ver dedim yanlış pozisyona yatırmış ve muhallebi bekleyince katılaşmış sonra ağzına ağzına koymuş dedim çok az az ver birde :( bogazına yapıştı ben bebeği hemen aldım sırtına nasıl vuruyorum nefes alamıyor sonra nasıl ağladı 5 dk ben ölecektim korkudan sonra ninni açtım sakinleşti kaşıkla çok az az su verdim :((((( siz siz olun dikkat edin kimseye eş de olsa bırakmayın nasıl nefes alamadı bi görseniz ve sonrasın da elma yiyorduk elmayı da ağzına götürdü yalasın diye onunla parçaları girdi zor çıkardık bi vurdum sırtına eşimin .!!!!sakın bir daha böyle bir şey yapma daha sana vermiyorum bebeği dedim kalbim atacak öyle korktum çığlık attım bebek 2 saattir çok korktu ağlıyor süre okudum üfledim çok korktu :((((