zeynepzeze Merhaba, bebeğim 13 aylık gece mama için uyanıyor. Mümkün değil durmuyor mama içmeyince. Onun yerine su veriyorum, ağlıyor. Nasıl bıraktıracağım bilmiyorum. Bir fikriniz var mı?
GameProMom zeynepzeze Benimkide 13 aylık , gece meme için uyanıyor su emzik vs hiçbişeyr kanmıyor , şurada bekliyim bende ☕️
Flora zeynepzeze Postu görünce dedim ah harika biri daha benin gibi ama sonra 13 aylık görünce tüm umutlar gitti bende ya 😂 5 aylık kızım gece süte kalkıyor bir tüm gece yatıramadım muhallebi de denedim yok illa kalkıyır. Ayyy uykuyu unutayım ben en iyisi
Asyaglck zeynepzeze ben hamileyim diye mecburiyetten memeden kesmek zorunda kalmıstım sütüm kusturuyordu cünkü cocuğumu. Gece sürekli uyanırdı emmek için annecim meme egg oldu onun yerine su içelim mi falan diye diye soğuttum her uyandığında mama yok su var falan derseniz bi süre su için uyanacak sonra uyanmaz olacak ama tek yönteminiz kararlı olmak. Eğer bi kere ağlamasına dayanamayp mama verirseniz o artık vereceğinizi bildiği için suyla tatmin olup yatmayacaktır
NaimeYilmaz zeynepzeze Ben çok denedim ama en etkili yöntem bir kerede bırakmak. 4.gece sanki gece beslenmesi hayatınızda hiç yokmuş gibi olacak. ✌️
zeynepzeze Flora 5 ay için uygun bir zaman mı bilemiyorum ama 1 yaştan sonra kesilmesi gerektiğini söylüyor doktorlar. Ama bıraktıramıyorum…
Asyaglck Ben 14 aylıkken sütten kestim bebeğimi. Ama çok acıkıyordu biliyordum yani acıktığını uyumadan süt veriyordum cici bebeyle ya da yulafla süt falan saat 6 oldumu artık açlıktan yatmıyordu geceden poğaça yapardımsabah yedirmek için yada kendi yaptığım danonelerden yedirip geri uyutuyordum 8-9 gibi uyanınca kahvaltı yaptırıyordum ama beni çok zorluyordu gece bir kere mama için kalkıyorsa bence bi kaç ay daha verebilirsiniz 16 aylık falan olunca acıkmıyorlar geceleri
zeynepzeze Asyaglck Bilemedim ki bende. 1 yaştan sonra kesilmesi gerektiğini söylüyorlar. Ama oda öyle güzel içiyor ki kıyamıyorum da. Devam etmem bir sıkıntı yaratmazsa ederim de ne yapsam bilemiyorum
Flora Asyaglck öyleymiş 😂 yeni fark ettim yenide anneyim her gün bir yaşıma giriyorum bu forumda zaten. Ama şu an üzgünüm . Allahım yatmadım da daha 😂 gece kalkacak biliyorum unut diyorum şu an kendime arkada fonda uykular haram oldu gençliğimde bak talan oldu çalıyor
Asyaglck Flora hahahha peki ya ben ne yapayım 20 aylık bebemle 2 ay sonra oğlum doğacak tam kesintisiz uykulara alışmışken aklıma geliyor ben nerelere gideyim 😂😂
Flora Asyaglck Şimdiden Allah yardımcınız olsun diyorum 😌❤️😂 dün gece uyuya kalmışım. Sabaha kadar 4 defa uyandı kamyon çarpmış gibiyim halen
mom0989 Flora benim kızım kendiliğinden 5.ayın içindeyken gece beslenmesini kesmişti sabah 7 gibi 60 cc mama yapıp veriyordum uyurken içiyordu sonra arkasını dönüş uyumaya devam ediyordu derken 8. Ay belki de 7. Ayda tamamen kestik sabah beslenmeyi de kabul etmiyordu zaten biberon asla ağzına sokmazdı zorla 60 cc içerdi. 14 aylığız gece beslenmemiz yok asla. Kendisi bıraktı sanırım bırakmasaydı ben de zorlanırdım 😀
Flora mom0989 Çok şanslısın maşallahhhhhh 🧿🧿🧿🧿🧿benim ki gece beslendiği gibi sabah hem kaka yapmış oluyor hem karnı acıkmış oluyor sabah dediysem saat 5 gibi 😂 böyle uyanıyorum 🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️🧟♀️
EbruArden3 NaimeYilmaz o an nasıl tepki veriyordunuz naime hanım? Benimkide 20 aylık olacak hala gece beslenmesi devam ediyor ama mama vermesem uyumaz asla geri ne yapabilirim ki 🤔
Mom104 NaimeYilmaz Nasıl yani🤔 15 aylık ve diş döneminde 7/24 memeye yapışık Bi kızım var🤦♀️özellikle geceleri ağzında uyuyup emzik olarak kullanmak istiyor eğer vermezsem çığlıkları binayı inletiyor Hiç vermediniz mi 4 gün boyunca nasıl tepki verdi kuzucuk? birde kaçıncı ayda kestiniz?
zeynepzeze NaimeYilmaz Ya çok teşekkür ederim. Kararlı bir şekilde deneyeceğim evet ilk günler ağlayacak ve uyumayacak ama umarım bir kaç günde alışır
NaimeYilmaz EbruArden3 Ben de öyle diyordum. O mamayı bir içişi var sanki açlıktan ölmüş… Su ver dediler başka şey ver dediler. E sonra suya ya da verdiğim herhangi bir şeye alışacak. Eşimin iznini ayarladık 3 gece ağladı. 1.gece 2-3 saat 2.gece 1-2 saat 3. Gece yarım saat falan sonra yine ara ara kalktı ama uykuya geçişi sağladık hemen. Ağlama nöbetleri 3-4 gün sürer en fazla. Emin olun açlığa kalkmıyor tamamen alışkanlık. Sanırım bıraktırdığımda 14 aylıktı. Ciddi sağlık problemlerine neden olabiliyor gece beslenmesi. 9-12 ay arası bırakmak lazım kendi kendine bırakmadıysa.
NaimeYilmaz EbruArden3 Tepkimi söylememişim. :) Gözgöze gelmek, ışık açmak, konuşmak, başka yete gitmek vs hiç biri yok. Sıfır uyaran bol sabır🌺
EbruArden3 NaimeYilmaz tecrübeleriniz için teşekkür ederim naime hanimcim eşim iş seyahatinden döner dönmez hepsini uygulayacağım 💐 Umarım kolay geçer bu süreç bizim için de 🙏🏼
Aryasare NaimeYilmaz Bende deneyeceğim insallah bırakırız 12 gün sonra 1 yasına giricek 😊 Uyandıgı zaman ne yapıcaz uyuması için
Deletedmom11 NaimeYilmaz aynı bende bu şekilde kızımı ayakta sallamayı bıraktırmıştım. Benim yanımdayken asla ayakta sallamadan uyumayan kızım. Sadece3-4 gün içinde babası ile deateksiz uyumaya alışmıştı. Gece beslenmesini biz 4. Ayda kesmiştik geceleri deliksiz uyuyor diye güveniyorduk ama 60. Hafta atağı mahvetmişti. Ayağı bıraktığımız an ağlıyordu. Yaşasın babalar 😁
NaimeYilmaz Mom104 Siz emziriyorsanız öncelikle uyku ile beslenmeyi ilişkilendirmesine izin vermemelisiniz. Yani beslenme süresince uyanık olmalı uyuyacak gibi olursa uyandırmalısınız. Uyandığında biraz sabredip uykuya geçişini sağlamalısınız. Bebekler düzene çabuk alışır. Böyle şeyleri zorluğu en en fazla 1 haftadır. O da tabii arada kaçamak olmazsa. :)