Kızlar 19 ekimde kızıma 1 yaş aşılarını yaptırdım. 3 hafta içerisinde vücutta döküntü olabilir dedi hemşireler. Bugün vücudunda kırmızı kırmızı benekler çıktı acaba aşıdan mı alerjiden mi bilemedim. Aşıdan kaynaklıysa ne kadar zamanda geçer acaba başına gelen var mı hiç