yigit57 Cansudeniz benim yeğenim onda tedavi oldu, biz ondan çok memnunuz. Alerjiyi basıl tespit ettiler oranları ne çıktı tüm hikayeyi yaz Mahmut hocaya raporlar varsa onları da at. O bi yorum yapsın. Memnun kalacaksın
Cancansmom Esensn yaygın bişey demiş. Bizim vücudumuza tanıdık gelen bi virüs onlarda böyle etki yapabiliyormuş, daha ilk kez yaşadığı için. Siz gittiniz mi doktora? Ne diyor?