dgndamla 9 aylık oldu 3 gün geçti 9 ay olalı ama ne emeklemesi var nede desteksiz oturması kafama takıyorum bu aralar televizyona da çok baktı onun da etkisi var mıdır yürüteçte gidiyor ama yere koyduğum zaman da koyduğum yerde kalmıyor napıcam bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim 😒
prensannesi1111 dgndamla canm 10 aylk benmkinde de emekleme yok sadece yurutecte gidiyor dogru duzgun yuvarlanmiyo bile hastaneyede goturmedm yani oyle bi sorun olacagni sanmiyorm da herkezin gelisimi. Bir olmaz kimi emekler kimi emeklemeden yurur cok taklma bence sagliklari yerinde olsun da gec yurusunler tek
Tazeanne0134 dgndamla canım emekleme sat değil ama yüz üstü yatırdığında kafasını dik tutamiyorsa desteksiz oturmuyorsa çocuk doktoruna götürüp bakıt derim
Araseymen dgndamla desteksiz oturma 8-9.ayin bitimine kadar olması gerekiyor artık öyle biliyorum yani Ama emeklemeye takılmayın kimi bebek emeklemez sürünür yuvarlanır sadece ama desteksiz oturamama için bir doktora görünün bence.
Neriman2020 dgndamla Bizde 9 ay 16 gunluguz oturma ve emekle var. Ama sizin bir dr.a danismaniz gerekiyor bence sadece oturma icin. Yani normalde olabilir tabi ama bi danışın. Belki sizin destekle oturtma calismalari yapmaniz gerekiyor. Yürüteç konusunda da lutfen ama lütfen koymayin. Koyacaksaniz bile maksimum 5-10dk ile sınırlayın. Yürüteci bir cok dr önermiyor bilginiz olsun. Emekleme ve yuvarlanma konusunda da acele etmeyin her cocuk farkli sekilde olur. Kimi hemen yürür kimi 1.5 yasindan sonra orasi hepsi için farkli olur. Ama destekli oturtma yuvarlanma (yan dönme) calismalari diye yotube bile yazsaniz yol gosterici videolar var. Bilginiz olsun
dgndamla prensannesi1111 herkes diyor neden bu çocuk emeklemiyor neden desteksiz oturmuyor onlar da kafama çok taktırıyor
dgndamla Desteksiz 1 dakka felan durabiliyor yere bişey serip koyduğum zaman yuvarlanıyor 9 ay 3 günlük daha
Cansu-24 Canım bizimde dönmüyordu doktorlar sürekli yüz üstü bırakın ki kasları güçlensin dedi tabi asla sevmiyordu yüz üstü durmayı günde 5 defa 5 dakika ama ne 5 dakikası 1 dakika zor kalıyordu zamanla herşey oluyor takma kafana ama için rahat etsin götür sen doktora
Mom0911 dgndamla canim , benim oğlum da yakında başladı emeklemeye, 9 ayına girdiğinde. Ama doktor da demişti oğlum emeklemiyor dediğimde, bazı bebekler emeklemeden hemen yürümeye başlarlar diye
izmirliannee dgndamla 9 ay 13 gunluguz bizde emeklemede sorun yok , 5 litrelik sisenin icine kabuklu cevizleri doldurdum onla beraber yuvarlana yuvarlana 2 aydir emekliyor yakinda yurucez nasipse tavsiye ederim birde ilk adim arabasini iktire iktire emekledi onu da tavsiye ederim