elifinannesi95 Esyu benim 1 yaşında kızım var kimseye bırakmadığım için ntten başvuru yapayım dedim bide hamileyim salgında var yani bu yüzden nttn başvuru yaptım bide ntten başvuru yaptım galiba kartı kaydet yazıyor napmam gerekiyor
elifinannesi95 ElifOzturk benim 1 yaşında kızım var kimseye bırakmadığım için ntten başvuru yapayım dedim bide hamileyim salgında var yani bu yüzden nttn başvuru yaptım bide ntten başvuru yaptım galiba kartı kaydet yazıyor napmam gerekiyor
ElifOzturk elifinannesi95 sanırım eve gelme seçeneği kaldırılmış yani var ama hata veriyor. Ama en yakın teslimat bölgesini seçip başvuru yaptığınızda 10 tl ödeme alıyor başvuru kabul ediliyor. Malesef kartınız hazır olduğunda gidip almanız gerekecek yine tabi
ElifOzturk elifinannesi95 arkadaşım dün gece başvurdu bana sordu oda bugün mesaj gelmiş saat 15 ile 17 arası alabilirsiniz hazır diye
Bebeklerm elifinannesi95 geçen hafta aldım 10 tl kart 6 tlde kargo toplam 16 tl online ödeme kabul ediliyor kredi kartı ile kapıda ödeme yok malesef
elifinannesi95 ElifOzturk anladım inşllah benim başvurum gerçekleşmiştir çünkü bana mesaj gelmedi gün içinde gelir inşllah