MssUzun Kızlar ya benim bebeğim 33+5 doğdu ben programa doğduğu tarihi yazdım ama beklenen doğum tarihini yazmamızı istiyor program hangisini yapayım bilemedim bir akıl verin 🙃
nny MssUzun düzeltilmiş dogum tarihini yazmalısınız.Ne kadar erken dogarsa dogsun şuan kendini 33 haftalıga göre geliştiriyor.Atak haftaları kıymetli.Kaçırmamanız için:)
Yaprak2019 Ya orada kocaman beklenen dogum tarihi yaziyor, o kadar da acikkiyor nedenini , niye inat edip hala yanlis yaziyorsunuz anlamdim
MssUzun Yaprak2019 geçirdiği atakların tarihi tutmadığı için olabilir mi acaba ? Kafama göre hareket edip keyfimden sormuyorum herhalde bi atağı o tarihte tutarken iki tarihi doğduğu atağı tutuyor