Aminenur06 Anneler 5 aylık bebeğim doğdu doğalı gaz sancısı ve uykusuzlukla uğraşıyorum gündüz 10 dk derin uykuya geçmiyor beşikte sallasam bile geçmiyor akşam geçiyor gündüz geçmiyor 😔 ne yapmam lazım fikir verir misiniz
Senemmm11 Aminenur06 benimki de gündüz geçiyor akşam geçmiyor ben ne yapabilirim ya 😖 erken saatte uyutmak istiyorum uyku düzeni kurmak istiyorum nasıl yapıcam bilmiyorum ya. Saat 3-4te yatıyor sabaha karşı. Şöyle saat 9-10 da uyutmak istiyorum nasıl yapcam
Yigitkomuz_ Aminenur06 kendi kendine uyumayı öğrenmesi lazm canm destekli uyutugun için gecemiyo sallayarak emerek faln uyuyo sen onu biraktgn an uyaniyo çünkü guvensz hissediyo ben sezen ketenci oy uyku egitimi videosunu izlemiştim youtubeden belki sanada fayda eder
Eceemm Aminenur06 beyaz gürültü aç internetten o şekilde dene. Bizimki kolik değil ama bazen cok direniyo uykuya huysuz huzursuz oluyo 4 aylık. Fön makinesini açıyprum yada beyaz gürültü acıyorum telefndan o sekilde uykuya dalıyo dene istersen.
Alinduru Aminenur06 öncelikle bi derdi olmadığından emin olmalısınız bence, mesela besin alerjisi gibi. Alerjik bebekler rahatsız eden bişey varsa ne yaparsanız yapın çare olmuyor ve uyumuyor kızım 11 aylık oradan biliyorum.
Yigitkomuz_ Aminenur06 uykuyu alıştırma süreci falan vardı aslında perdeleri falan kapatiyodu rutin oluşturma falan yada instgramdan baldan tatlı anne var oda utku eğitmeni onun paylaşımlarını oku
Albayrakokur Bence destekli desteksiz hikaye geliyo bana uyyan bebekler de uyyo yani onlar nasıl uyyo gayette anneleri emziryo uykusu gelince sallıyo uyyo bebek bildiğim de var böyle nasıl oluyo anlamadım gitti