Hatice43 Bebeğim 4.,5 aylık formül mama ile besleniyor ek gıdaya ne zaman başladınız? 6.ayı beklemek gerekir mi bebeğimde süt alerjisi var o nedenle yoğurt veremiyorum
Sedagenco Hatice43 ben başladım yavaş yavaş hergün artırarak veriyorum 4 ay 7 günlük bebeğim sütü sevmeyen bir bebek zorla içiriyorum bu nedenle erken başladım şuan sadece tadımlık veriyorum ilk ağır olmasın diye 3 gün kuralına uyarak ilk sebzeden başladım daha sonra meyve en son tatlılar inşallah
minikailemmm Hatice43 4. Ayda basladık cnm 4.ayı tadımlarla bitirdik 5.aydan itibaren 3 ana ögün ek gıda 6 ayda 3 ana ögün 2 ara ögün yine 3 4 saatte Bi mama devam ettik suan 7 aylıgız pütürlü yemeklere gectik
Dorika Hatice43 asla ama asla 6aydan önce başlatmayın doktorumu öyle dedi. Sorf mamayla beslense bile 6aydan sonra
Hatice43 Synmannesi okudum süt alerjisi yeni mi çıktı.bende mama yedirmek istemiyorum ama mecbur kaldık. 1 aydır sadece mama ile besleniyor. Ek gıdaya geçmek istiyorum ama 6.ayını beklemek gerekli mi karar veremiyorum
Hatice43 Synmannesi bende vermiyorum sütüm baya azalmıştı almadığı için doktorum azsa ne kendine ne bebeğe eziyet et dedi mama ile devam suan