Betuloz
Bizimki de 2 aylık. Baba diyor. Cidden diyor 😄 nasıl oluyor anlamıyorum. Au diyordu biz tekrar edince o da ediyordu, ona alışmıştık. Şimdi baba diyor. Çünkü ben hep baba nerde, babası, baba gitti diyorum. Videoları bile var. Baba nerde diyorum baba diyor, babasını görüyor yine baba diyor 😄 duyduklarını tekrarlamaları normalmiş bu dönemde.