minniegibi-amadegil Bir yerde okudum. Dişi kaşınan, huzursuz olan çocukların eline yeşil soğanın baş kısmı veriliyormuş. Mikrobunun kırılması sebebiyle bebekler rahatlıyormuş. Daha bebiş ek gıdaya başlamamışken ne bilim ne kadar mantıklı?
Happygirl8 minniegibi-amadegil çocuk doktorunun önerisi var ama o soğan değil.. Diğer soğanı rendeleyip karanfil yağı sürme vs ama 6 aydan küçük bebeklere yapılmıyo💆♀️
Misssimsek minniegibi-amadegil önceki gün annemde dedi. Soğan verelim diye ama oğlum daha 3 buçuk.aylik. en azından 5 aylik.olmadan vermem. Daha su bile vermezken soğan mi vercem
Trkanmete minniegibi-amadegil ben verdim canım oğlum çok sevdi elinden alınca ağlıyordu. Soğanı yutmuyor sonuçta. Dişetlerini rahatlatıyor sanırım.
minikailemmm minniegibi-amadegil 4.ayda el gıdaya gectik o yüzden ben veriyordum cok rahatlatıyo cok seviyor oğlum ama ne yazık ki suan kopardıgı için cok dikkat ederek ara sıra veriyorum
minniegibi-amadegil Trkanmete gerçekten denemem lazım o halde minikailemmm Allah korusun Defnemm22 pırasa da denenebilir o zaman. Hatta ben direk pırasa vereyim çok teşekkür ederim 🌸 dlkcnblt 😬korkutucu Benbiranneyim deneyeceğim Bilgi için çok teşekkür ederim ⭐️
Defnemm22 minniegibi-amadegil soğan ve pırasanın içindeki bişeyden dolayı çok iyi geliyormuş çok rahatlatırmış özellikle de pırasa zaten yemedikleri için problem olmaz
dlkcnblt minniegibi-amadegil ben bebekken annem bana öyle yapmış uğraşa uğraşa baş kısmını koparmışım ve boğazımda kalmış zor çıkartmilar soğan verirseniz buna dikkat edin anneler
Benbiranneyim minniegibi-amadegil aynı zamanda antioksidandır bol şifalıdır. Yemiyor ki zaten kaşıya kaşıya o içinde ki jel gibi kıvam dişetlerine iyi geliyor kuzucukların
Mom0911 minniegibi-amadegil kayınvalidem öyle demişti bende onu dinleyip verdim bir yeşil soğan çocuğa😂 Sevmedi, hemen dışarı çıkardı ağzından ve bir daha da tutmadı eliyle 😄
Happygirl8 minniegibi-amadegil ozaman kullanmak isterseniz linkinı bırakıyorum burda tarifini anlatmış
Obenimmelegim minniegibi-amadegil sogan pirasA ben verdim rahatliyordu baya simdi 1yasinda koltuklari isiriyor😒