Mervehiram bende yün aldım açma kapama yeri yok, üstten giyiyordum direkt. Yaranın aşağısına getryodum ,kurtatıcım olmuştu ilk günlerin acısını onla atlatmıştım ,dik durabilmemi sağlamıştı . 2. Doğumum olursa hemen ertesi gün kullanmaya başlicam . 5. Günde başlamştım ilkte