-TubAsel- mom0989 çok şanslısın inşallah benimkide bir gün alışır beşikte bile uyumuyor bebek arabasında gezerek uyuyor :(
Dlkbrck HandeNil kesinlikle ama çok zor bıraktırmak. İnan ayakta sallamaya başladık zar zor kırk takla atıyoruz uyusun diye kimi başarlı kimi başarısız. Elde sallamadan iyidir diyorum napim denize düşün yılana sarılır misali
Dlkbrck Yenievliiiiii Evet haklısınız deneyeceğim buna mecburum. Önce bi büyükler gitsin onlar olunca olmuyor malesef herşeye karşılıyorlar kayınpederim kayınvalidemden beter