Ayni bize de asm vermişti. Fakat ben doktoruma danışmadan asla vermedim. Zaten dışkıda kan,kabızlık,huysuzluk ve huzursuzkuk olabilir denilti hemşire. O yüzdenben de hzursuzdum. Doktorumuz içinde paraben olmayan, en hafif en masum olan “Nutrigen ferromixin -şase” verdi. tabii siz asla doktorunuza danışmadan kullanmayın derim. 🤗