Berffff2 3 ay 23 günlükken dönmüştü kızım, sonra kendi kendine yüZüstü yatmaya başladı ben de çok korkmuştum. kendisi dönüyorsa sorun olmaz demişti doktor ve sağlık ocağındaki hemşire. Yatakta yastık, yorgan, oyuncak, dolanabileceği şeyler olmasın önemli olan o.