esraeylul34 sabah 8 de kalkıyoruz anne sütü alıyor ilk.9 ila 10 arası kahvaltı yapıyoruz.bizimle oturuyor masaya mama sandalyesinde.ona ayrı mama falan yapmıyorum.1 yumurta sarısı,hakiki pekmez,peynir(evde hangisi varsa)zeytin bazen beyazı alınmış tavada yumurta bile veriyorum.sırayla tadıyor.öğlen genelde çorba veriyorum bazen yoğurtta oluyor.çorbalara bazen ufak ekmek içi doğruyorum .gün içinde yarım meyve veriyorum.(evde varsa haftada 3 belki 4 gün oluyor)akşam da genelde sebze tarzı yemek yapmaya çalıştığım için sebzeleri çatalla ezip yediriyorum az da yemek suyundan ekliyorum.uyumadan 1 saat önce bazen bebe bisküvisi içine yarım muz 1 çay kaşığı zeytin yağı ekleyip yediriyorum.bazen de öğlen ne yediyse onu veriyorum.vermezem gece çok sık uyanıyor.(bunu deneme yanılma ile anladım canım)yani ben oğlum için özel bişey yapmıyırum.yaptığım şey sadece yemeklere salça çok atmamak,tuzu ve baharatı onun yemeğini ayırdıktan sonra katmak gibi şeyler.bugün yaptığım pilavı sulu yemeğin suyu ile ıslatıp 2 tatlı kaşığı kadar verdim.yavaştan tavuk,balık yaptığımda da vereceğim.tavuk veya et suyu ile yapılmış çorbaları çok seviyor zaten.ha unutmadan gece uyanırsa eğer sadece emiyor.