Asafmomm merhaba ohlala2 serisinden aldım, sırt desteği asla dik durmuyor, bebek hep aşağı doğru hep yatar pozisyonda kalıyor. Oğlum 1,5 yaşında artık yaslanmak istemiyor , cocuğu araba içinde dik pozisyonda tutamıyoruz ve çok rahatsız. Tekerlek dönüş kabiliyeti oldukça kötü. Ben denemeden internet üzerinden aldım, cok pişmanım.