33+1 de Doğum yaptım. Bir bebeğim bir hafta diğeri 26 gün küvez de kaldı . Biri 1680 gram diğeri 2180 gram olarak doğdu. 1680 gram doğan bebeğim 26 gün küvez de kaldı taburcu olduğunda 2000 grama ulaşmıştı . 10 gün sonraki tartımın da 2350 gram oldu diğer bebeğim de şuan 3100 gram. İştahlarını artırmak , kilo aldırmak için neler yapabilirim? 2350 gram olan bebeğimin emme refleksi çok zayıftı yeni yeni hızlanıyor . Doktorum 350 gramı çok az buldu moralim bozuluyor . 😔 kızlarımın arasında ki kilo farkı ne zaman eşitlenir? Kilo artması için neler yapabilirim?