Superisiii Gerçekten mamalardan deneye deneye öğrenicem aptamil gaz yaptı çatlıcaktı çocuk, sma kabız yaptı ve dışkı yeşil oldu ben anlamadım hangi mamaya geçsem 😖😭
Bera-21 Superisiii sma berbat bir mana bebeğim kabız oldu ve makatı çatladı çokta vermedim 7 gün sütüm gelmedi mecbur verdim sonra sütüm geldi bıraktım bebeğimi perişan etti
Albayrakokur Aptamille bebelac firma aynı bnd ekullandım kabız ve gaz yaptı ikiside hipp tavsiye ederim bn kullanfım 5 ay ama şuan sma optipro aldım denemk için 1 günüm dha bilmiyorun devam edermiyim evolvia ve humanada da akılmda var açıkçası