Merhaba güzel anneler 10 ay 25 günlük kızım var. Anne sütü ve ek gıda alıyor.10 gündür emerken memeyi bırakıp ağlıyor zar zor tekrar veriyorum emiyor. Acaba doymuyor mu ? Hani bakıyorum süt var ama yetmiyor mu artık bilemedim. Başına gelen var mı sıkıntı ne olabilir? Mama denemem gerekir mi ?