Nil_Oz bizimki şu an 21 aylık, doğduğundan beri sabah 6da kalkar. O aylarda sizin dediğiniz gibi kahvaltıdan sonra şekerleme uykusu yapardı, anne sütü alan bi bebek için 2 kez uyanma çok değil. Siz bilirsiniz ama bence sütünüz yetiyordur, devam sütü vermenize gerek yok bence. Yanlış anlamayın lütfen karar sizin tabii, sadece bi sorun yok gibi görünüyor, fikrimi söylemek istedim