Merhaba arkadaşlar ne yazacağımı ne yapacağımı şaşırdım artık 😔 kızım 1 yaşında çok hareketli çok mutlu bir çocuk ama geceleri uykuya geçtiğimizde son günlerde ağlayarak kalmaya başladı ne yapacağımı şaşırdım artık başına gelen var mı ? Nasıl bir yol izlediniz 😣 gerçekten artık çıldırma evresine geçicem😖