eceunverkanra Resmen ben! 23 gündür ben kimim, neredeyim, günlerden ne, yaşıyor muyum, gülüyor muyum, ağlıyor muyum ne yaşıyorum belli değil. Mal gibiyim oradan oraya koşturuyorum kim ne derse. O çılgın düşünceler bendede var hem de fazlasıyla. Bi de hala meme tutma sorunumuz var. Kaka rengini takip ediyorum, ateş ölçer elimde, burnunu, kulağını, bıngıldağını, vücudunu tanımaya çalışıyorum. Resmen bir ruh gibiyim. İştahım hiç yok. Su içmek istemiyorum. Hamilelikte takıldığım tüm aptal takıntılarım için hamileliğimden özür diliyorum. Ahh bilmiyorum adı lohusalık mı ama umarım bir an önce geçer!