Minikpandalarinannesi mirayybebek bebek içinse zaten çoklu olanı öneriyor doktorlar onuda bı tanesını kullanıp kalanını atıyorsun bidaha kullanma buzdolabında tutarsan daha iyi olur 😊 kendin içinse onuda en fazla 15 gün kullanmak gerekiyor
Mrv-_- mirayybebek iğneyi içine ikinci kere batırdığınız an sterilliği gider fakat bozulmaz.. tuzlu su neticede.
Tugbadrsn Valla ben değiştirmedim kullanıyorum ama sonuöta burına kulkanıyprım bi tane videoda doktor açıldığında 1 hafta kullanıp atın demiştide ben sürekli çıkıp alamadığım için elimdekiyle idare ettim valla