MmMeteninannesi Merhaba, kızım 4 aylık sanırım 4. Ay büyüme atağı biraz uzun sürüyormuş. Eğer ağlamasının ve huzursuzluğunun altında başka neden yoksa hastalık, gaz, kabızlık gibi elbette geçecek bugünler. Gerçekten çok zor aylardayız. Sağlıkla hayırla bir büyüseler keşke.