Ahkukulivahkukuli Kızlar su bikac gündür emzirirken resmen diken veya iğne batması gibi nokta nokta seklinde ağrı yaşıyorum benden baska yasayan var mı sebebini bilen var mı? Bu arada bebeğim 5 aylık Pamukcuk olmus ağzında acaba ondan mı diyorum
Gamito Ahkukulivahkukuli bende de ara ara dediğinizin yanı sıra bi çekilme hissi oluyo. İnce bi sızı giriyo. Annem süt kanalları açılıyodur dedi benimde aklıma yattı bu düşünce 😂😂
Mrv-_- Ahkukulivahkukuli pamukcuktan oluyo malesef.. göğsünüze mikostatin damlatın bir iki damla çok iyi geliyor.
Ahkukulivahkukuli Gamito kanal açılması gecmistir bende 5 aylık olduk bence ama pamukcuktan gibi sanki
Utkum19 Ahkukulivahkukuli hayır yok maalesef ama sen nemli ince bi bezle bebeğin ağzının içini sil sürekli. Kaynamış soğutulmuş su ile dil yanak ve diş etlerini sil mutlaka. Günde en az iki defa yap
Mrv-_- Ahkukulivahkukuli iyileştirirken oluşumunu hızlandırıyor sanırım sağa sola sıçrıyor gibi oluyor fakat bitiriyor.. 10 gün kullanmak lazım. İlla mikostatin olmasına da gerek yok çeşitli spreyler de var ağzına ne kullanıyorsanız göğsünüze de kullanabilirsiniz. Pis bi acısı var taa sırtıma kadar acıyordu benim de, geçmiş olsun.