Merhaba, bebeğim 9.5 aylık bir süredir kaşıkla beslenmek istemiyor Zaten çok iştahlı değildi Zor yedirirdim şarkıyla Türk’üyle. Gün içinde eline de veriyorum. 2 haftadır falan kaşıkla hiç beslenmiyor bugün kaşığı görünce çığlıklar attı eşimle bir şeyi var sandık kucağımıza aldık sustu. Gün içinde yine aynı şey oldu kaşıktan olduğunu anladım hiçbir şekilde İstemiyor sevdiği şeyi bile kaşıkla yemek istemiyor. Ne yapmam lazım 😔😔😔😔