Asya12 osmolak var birde sürüp onu önerdi benim ilk sorumda aynıydı hocam kendi hiç yapamazsa alışkanlık olursa dedim hayır olmaz dedi ek gıdaya geçtim alerjik bebek o yüzden herşey kısıtlıydı ne versem dokundu su içmedi hep kabız oldu bende ilk bebekken anne sütü alıyor diye biraz bekledim zeytin yağ içirdim genzine gitti yapınca yırtılacak poposu diye korkardım çok ağladım onunla çok şükür ki geçti ama beni öyle yordu sabah akşam 10 dk suda oturdu sürüp verdik onu bile zorla ağzına verdik istemedi bekliyorduk gözünü 48 saat dolunca direk sıkıyordum krem de yazmıştı makat yumuşak olsun diye bende 1 saatlik yoldan gittim doktora dediklerini yaptım 1 ayda düzeldi çok şükür