Bernagokhan Kızlar bugün dayanamadım 1 bardak kola içtim ama aşırı üzüldğm sonra bebeğim çok etkilenir mi bu durumdan
AybarsMomy Bernagokhan ben arada bir içiyorum çok canım isteyince. İlk 2 ay çok gazlıydı oğlum o zaman içmemiştim gaz problemi hafifledi sonra şimdi 4 aylık olcak ayın 1inde arada içiyorum sorun olmadı